مرحبا بكل الزائرين

مدونتى مدونة عامة الكتابة فيها لاتلتزم بأى قواعد ادبية فهى كتابة بسيطة من القلب الى القلب من دماغى وبقلمى الخشب ت-01225069316

اصدقاء المدونة

الأربعاء، مايو 23، 2007

أصابة عمل

لم يصدقا الاصدقاء فأدعوليا بالشفاء السريع

هناك 61 تعليقًا:

شادي فايد يقول...

اللهم أكرمه بالشفاء السريع ان شاء الله

Tamer Nabil يقول...

شادي فايد

الله ما امين

ربنا يخليك ياصاحبى

الاصابة فى ايدى رغم الالم بحاول اتغلب عليها

تحياتى

walaa يقول...

سلامات يا تامر ..
الف بعد الشر عنك .. وان شاء الله اجر وعافية .. بس من فضلك حاول ما تتعبش ايدك اكتر،، عشان ما يحصلش لا قدر الله مضاعفات او شيئ من الكلام ده ..

ربنا يتمم شفاءك على خير يارب

LOJAIN يقول...

عمرى ما تخليت السطر الاخير ده

ربنا يتم شفاء المسلمين جميعا على خير

Regards:
Lojain :)

سكينة يقول...

إيه الشباب البلاستيك ده خبطة عربية تكسر إيده
إييييييييييييه فين أيام زمان وشباب زمان وعربيات زمان أيام ما كان عماد حمدي وفريد شوقي يميلوا على العربية كده يكسروها
:)
على فكرة كسرة إيدك دي ممكن يكون لها علاقة بعصيان النوم من كام يوم وفعلا عصيان النوم ناتج عن الكركبة الفكرية وعشان ترتب أمورك لا بد من بداية جديدة وممكن تعتبر ما بعد الحادثة حقبة جديدة في حياتك
الألم سيساعدك على تذكر نعم كثيرة صغيرة مالية حياتك دون أن تدركها
معلش يا تمور ألف سلامة عليك الرغي اللي فات من باب عيادة المريض
وعلى رأي المثل يا بخت من زار وخفف
شفاك الله وعفاك وجعلها لك درجات

SaRa يقول...

الف الف سلامة عليك تمورررر

والله نا ما تخيلت تكون القصة قصتك الا فى السطر الاخير

وجعت قلبى عليك اخى العزيز

ربنا يشفيك تموررررر


والف سلامة

تحياتى

The Alien يقول...

ألف سلامة عليك
وأتمنيالك الشفاء بسرعة

تحياتي

Esmeralda يقول...

الفففففففففففففففف لا بأس عليك

الحمد لله جت على اد كده ربنا سلم

ربنا يشفيك

A.SAMIR يقول...

الف الف سلامة
وان شاء الله تخف بسرعة شديدة
واهي فرصة ان صحابك يمضوا لك على الجبس
وتبقى في النهاية كلمة لا بد منها
حاااااااااااااااااااسب
تحياتي وتمنياتي بالشفاء العاجل

fad-fadat nour يقول...

سلامتك .. معلش ما يتخبط بالعربية الا الشاطر... زي ما بيقولوا

حاول تاخد فترة راحة و استجمام

شفاك الله و عفاك

Tamer Nabil يقول...

walaa

ربنا يخليكى تسلمى

الحمد الله على كل شىء

انا مش بحاول اعمل بيها اى شىء وربنا يعدى الايام على خير لااحسن انا مضايق من الاصابة دى حاسس انى رجعت طفل

تحياتى




LOJAIN

معاكى حق انا نفسى مش متخيل انى فى يوم اكون بطل قصة بقلمى

ربنا يخليكى تسلمى

تحياتى

Tamer Nabil يقول...

سكينة

دة كان زمان بقى

وبعدين شباب بلاستيك اية يابنتى ان كان انا ايدى انكسرت من الخبطة العربية بيتعمل ليها عمرة وصاحبها بيقول علية العوض فيها شوفتى القوة بقى هههههه

ربنا يخليكى تسلمى

تحياتى




SaRa

سلامة قلبك سارة

ربنا يخليكى تسلمى
تحياتى

Tamer Nabil يقول...

The Alien

ربنا يخليك تسلم

الف شكر

تحياتى






Esmeralda

الحمد الله على كل شىء

ربنا يخليكى تسلمى

تحياتى

Tamer Nabil يقول...

A.SAMIR

يمضوا على الجبس على رايك تبقى زكرى مؤقتة الى ان اقوم بالسلامة

انت بتقول حاسب يبقى انت اللى ضربتنى بالعربية ههه

ربنا يخليك تسلم


تحياتى




fad-fadat nour

ربنا يخليكى تسلمى

انا الان فى فترة راحة بس عارفة مخنوق منها قاعدة البيت وحشة وما كنتش اعرف كدة الا لما جربتها

تحياتى

تخاريف يقول...

ألف سلامه عغلى حضرتك...

ربنا يتمم لك الشفا على خير ان شاء الله

وفعلا حاول تريح ايدك شويه..ماتجهدهاش..عشان ينتهى الموضوع بسرعه ان شاء الله

:)
والف سلامه

ana mean يقول...

الف سلامة عليك ياتامر

زعلتنى والله

ربنا يشفيك

Amira يقول...

معلشى ياتمورر

ربنا يشفيك

وترجع احسن من الاول

تحياتى

شربات يقول...

الف سلامة عليك ياتمورررر

ربنا يشفيك وتقوم بالسلامة

وبلاش تجهد نفسك ياجميل

micheal يقول...

ألف سلامه عليك يا تامور...أنا الصراحه اتخضيت أكتر لما عرفت أن الموضوع يخصك المره دي
ابقي طمنا عليك
تحياتي لك

وردة الخريف يقول...

شفاك الله وعفاك

ريح نفسك ياتامر

تحياتى

tota يقول...

تامر
الف لا بأس عليك
شافاك الله وعافاك
بس هى ليه دايما كلمة حاسب بتيجى متأخرة قوى عن معادها وعمرها ما كانت سبب فى منع حادث
ودايما هى اخر كلمة بنسمعها ومش بنكون عارفين هى للمصاب ولا للجانى

KOKKO يقول...

الف سلامه
بعد كده قولهم ينبهوك بدري شويه
وعموما...ما يقع الا الشاطر
سلامااااااات

عاشقة الكاريكاتير يقول...

سلامتك ياتامر الف سلامة

ربنا يشفيك يارب

مش تخلى بالك من نفسك

قدر الله ما شاء فعل

لسة نونة يقول...

معلشى تموررر

المؤمن مصاب

ربنا يشفيك

واحد من الناس يقول...

شافاك الله و عافاك
ورزقك المغفره

محظوظة يقول...

ياخرابى

تمورررررر

مين اللى عورك يابنى قوللى علية وان اودية وراء الشمس

الف سلامة عليك تموررر

ريحك نفسك خالص وبلاش اجهاد

سلاموزززز

يا مراكبي يقول...

ألف ألف سلامة .. شفاك الله وعافاك .. وجعلها في ميزان حسناتك بإذنه تعالى

smraa alnil يقول...

ههههههههههههههههههههه

ههههههههه
معلش يا تامر المفروض مش اضحك
بس موضوعك جه عليا بضحك
فكرني بحالي ايامالشقاوة
الف سلامة عليكي يا بيضا
ان شالله اللي يكرهك
ربنا يشفيك
بس هو الموضوع علي ايدك بس ولا في حاجة تانية
عشان دلوقتي في اوكازيونات علي اللي عنده اكتر حاجة مكسورة
ها يعني ايدك وايه كمان

ربنا يشفيك يارب وبجد حاول تريح ايدك
وبتحصل في احسن الحالات صدقني
انا ايدي دي خدت مني ياما
لدرجة اني بستغرب لو عدي يوم عليا من غير ما يحصلي حاجة
يلا خير
بجد سلامتك الف سلامة
وعلي فكرة انا بهزر

koko يقول...

ربنا يشفيك ياتامر

تقوم بالسلامة

هانى يقول...

ربنا يشفيك ياتامر

الف سلامة عليك

تحياتى

gohayna يقول...

ينهار ابيض


دا بجد بقي

الف مليون سلامه عليك
بعد الشر يارب ما تشوف شر في حياتك ابدا

معلش الحمد لله انها جت سليمه

سلامتك يا تامر الف مليون سلامه

ابقي خد بالك يا اخي العمر غالي وانت غالي علينا كلنا

ربنا يخليك لينا يا اخونا العزيز وميحرمناش منك ابدا

الف مليون سلامه يا تامر

ابقي طمني عليك

سلامتك

الرحيق المختوم يقول...

الف سلامة عليك اخوى ثامر

جعلها الله فى ميزان حسناتك

شفاك الله وعفاك

ليلى حسين يقول...

انا زعلت اوى ياتامر

الف مليون سلامة

تقوم بالسلامة فى اقرب وقت

اهم حاجة ريح ايدك عشان تشفى بسرعة

تحياتى

كراكيب عادل يقول...

انا اتفاجاءت في الاخر

سلامات سلامات

اجر وعافية انشاء الله

يخرب عقلك حتي اصابتك عاملها شبة قصة وسرد جميل


انت انسان جميل بجد

الف سلامة عليك ابقي طمنا بقي بقصة تاني تقول انك شفيت

تحياتي

أمانى يقول...

شفاك الله وعفاك

الحمد لله جت على اد كده ربنا سلم

ربنا يتمم شفاءك على خير يارب

رينـــــــــــا يقول...

شفاك الله وعافاك يارب العالمين
لا بـأس طهورا ان شاء الله :)

حاول بس ترتاح ومش تعمل مجهود

بس ايه استيل البلوج الفظيع دا
بجد كميل خالص

بنوتة يقول...

سلامتك ياتامر الف سلامة

فى ميزان حسناتك ان شاء الله

ارتاح ولاتجهد نفسك

وطمننا عليك يا جميل

ست البنات يقول...

الف سلامة عليك ياتمورررررر

ان شاءالله عدوينك يابشا

ربنا يشفيك يارب

عصفورة حزينة يقول...

الف بعد الشر عليك يا تامر .. وان شاء الله تتعافى سريعا.. بس من فضلك حاول ما تتعبش ايدك اكتر،، عشان ما يحصلش لا قدر الله مضاعفات او شيئ من الكلام ده ..

ربنا يتمم شفاءك على خير يارب

نظرة حرة يقول...

الف الف سلامة عليك

طهورا ان شاء الله

شفاك الله وعفاك

mohandat يقول...

السلام عليكم
الف الف الف سلامه عليك يا صاحبي
ان شاء الله تشفي وتكون كويس
اخوك
مهند

SAMEH يقول...

ألف سلامه عليك يا عم تامر
أنا لسه عارف دلوقتي حالاً
عموماً .. جت سليمه
هي كلمة (حاسب) دي مايجيش من وراها خير أبداً.... خصوصاً لما واحد صاحبك يقولهالك
يا إما مصيبه هتحصلك .. أو إنت اللي هتدفع الحساب
:p
بالشفاء العاجل .. و ألف سلامه مره تانيه

الزعيـمة يقول...

تامر

ازيك واية اخبارك ؟
يا رب تكون احسن دلوقتي
والف مليووووون سلامة عليك

طب عايزين نعمل الواجب
كيس برتقال ولا استفندي

ولا دلوقتي مفيش غير موز وبطيخ


تمنياتي لك بالشفاء العاجل
ويا ريت يخترعوا طريقة بالكي بورد
تخلينا نكتبلك اهداء على الجبيرة
عن طريق الكمبيوتر

تفتكر ممكن يعملوها؟؟؟


تقبل ارق تحياتي واطيب الامنيات

reri يقول...

ألف سلامه عليك يا تامر
حمد الله علي سلامتك
وإبقي حااااااااااااااسب يا تامر
ههههههههههه
المهم إنك بخير وقادر تكتب علي الكيبورد

سلامي ليك يا تامر

reri يقول...

نسيت أقولك يكونش حد يا تامر إدالك عين علشان اللوك الجديد
هههههههههههه
حاول تستريح بقي
الحمد لله
سلامي ليك مره تانيه

Tamer Nabil يقول...

تخاريف

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جدااا

تحياتى







انا مين

الله يخليك ياصحبى تسلم

اشكرك جداا

تحياتى

Tamer Nabil يقول...

Amira

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جداا







شربات

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جداا

تحياتى

Tamer Nabil يقول...

مايكل

ربنا يخليك تسلم

انا الحمد الله بخير

اشكرك جداا

تحياتى






وردة الخريف


ربنا يخليكى تسبلمى

اشكرك جداا

تحياتى

Tamer Nabil يقول...

tota

والله عندك حق ديما بتجى فى الوقت الغلط وبعد فوات الاوان ومش عارف اية السبب بس ممكن اقول ساعة القدر يعمى البصر ودة فعلاا حصل لي

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جدااا

تحياتى






KOKKO


ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جداا


تحياتى

Tamer Nabil يقول...

عاشقة الكاريكاتير

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جداا


تحياتى







لسة نونة


ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جداا


تحياتى

Tamer Nabil يقول...

هانى


ربنا يخليك تسلم


اشكرك جدااا


تحياتى




واحد من الناس






ربنا يخليك تسلم


اشكرك جدااا


تحياتى

Tamer Nabil يقول...

محظوظة

معلشى جت سليمة

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جدااا

تحياتى





يا مراكبي



ربنا يخليكى تسلم

اشكرك جدااا

تحياتى

Tamer Nabil يقول...

smraa alnil

الحمد الله ايدى بس

انتى عايزة اية تانى؟ هههههههه

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جداا

تحياتى




gohayna


انا الحمد الله بخير

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جدااا

تحياتى

Tamer Nabil يقول...

الرحيق المختوم

ربنا يخليك تسلم


اشكرك جداا

تحياتى





ليلى حسين


ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جدااا

تحياتى

Tamer Nabil يقول...

كراكيب عادل

ربنا يخليك ياصاحبى تسلم

انا الحمد الله بخير

اشكرك جدااا

تحياتى





امانى


ربنا يخليكى تسلمى


اشكرك جداا

تحياتى

Tamer Nabil يقول...

رينـــــــــــا

ادينى قاعد فى البيت مريح بس القاعدة وحشة

الحمد الله انة عجبك اللوك الجديد

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جدااا



تحياتى





بنوتة


ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جداا

تحياتى

Tamer Nabil يقول...

ست البنات

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جدااا

تحياتى





عصفورة حزينة



ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جدااا

تحياتى

Tamer Nabil يقول...

نظرة حرة

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جدااا

تحياتى







مهند

ربنا يخليك تسلم

اشكرك جدااا

تحياتى

Tamer Nabil يقول...

SAMEH

نعمل اية بقى قدرنا

ربنا يخليك تسلم


اشكرك جداا


تحياتى



الزعيـمة


لا انا عايز شوكولاتة ههههههه

انا الحمد الله بخير

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جدااا


تحياتى

Tamer Nabil يقول...

reri

انا الحمد الله بخير

وقاعد فى البيت راحة لاشغل ولا مشغلة حياة مملة والله

تصدقى انا حاسس بكدة بس مين بقى اللى حسدنى هههههه


ربنا يخليكى تسلمى


اشكرك جدااا


تحياتى

غير معرف يقول...

مجهود رائع

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير

مطعم على الطاير