recent

آخر الأخبار

recent
recent
جاري التحميل ...
مجرد انسانيقول...

مش لوحدك بتحب المطر

انا بحب جو المطر جدااا

وبحب امشى تحت المطر

باحس فعلاا بيوم مختلف يوم جميل

بوست مميز

تحياتى

Amiraيقول...

كلام جميل اوى ياتامر.

بجد مبدع


تحياتى

دكتور لغة العيونيقول...

المطر خير على الارض

خير لكل كائن حى

فى نزول المطر بتحس انك فى جو رومانسى جو كلة بهجة وسعادة


تحياتى

مـحـمـد مـفـيـديقول...

الله عليك يا تامر
بجد أحساس بديع لما بتكون الدنيا مطر

walaaيقول...

جميل يا تامر ..

للشتاء مذاق اخر مختلف ومغاير لما عداه من الفصول والمواسم .. فهو موسم الحب والطهر والخير والدفء الانساني، هكذا اراه .. ولذا احبه وبجنون ربما

تحياتي

Ahmed Al-Sabbaghيقول...

نظرا لتميز مدونتكم فقد تمت اضافتها لدليل الصباغ للمدونات

===============================

شاركنا الشعب الأمريكى أحزانه على ضحاياه فى ذكريات سبتمبر/أيلول الأليمة

لكن دعونا نذكر العالم بالجرائم الأمريكية التى أرتكبتها الولايات المتحدة ضد أبرياء وأطفال ومدنين

شارك وأدعم فكرة تخصيص يوم 30 أكتوبر يوما للجرائم الأمريكية


أحمد الصباغ

SaRaيقول...

بموت فى حاجة اسمها شتاء

فصل يجنن اوى

تحس فية انك بقيت انسان تانى

دايما مميز ياتامر

تحياتى

mohandيقول...

السلام عليكم

كلامك مش هعرف اقول زيه
بس انا كمان بموت في المطر قوي وبحبه جدا

وكل اللي قلته ده انا فعلا بحس بيه

يا ريت علي طوال تمطر

ألآسطى بليةيقول...

مين مش بيحب المطر وجو المطر


كلامك وصفك ياتامر جميل

وعجبنى البوست جدا

تحياتى

ألآسطى بليةيقول...

مين مش بيحب المطر وجو المطر


كلامك وصفك ياتامر جميل

وعجبنى البوست جدا

تحياتى

غير معرف يقول...

كلمات جميله اوي ياتامر
انا كمان بحب المطر و بعتبره بيعمل جو رومانسي

تحياتي علي كلماتك المميزه

تخاريف خاصه!يقول...

الكلمات حلوة جدا..تناسب فعلا جمال المطر...
سلمت يداك...

michealيقول...

هههههههه...فكرتني بعاده جميله من أيام الطفوله لسه مواظب عليها الي حد ما
:)
تحياتي

ماما عبيريقول...

بوست جميل ياتامر

المطر خير وفى نفس الوقت من راى انة بيعمل عملية

راحة نفسية بداخل الانسان


تحياتى

شرباتيقول...

المطر عندى انشودة وقصيدة شعر بحب تكون جنبى على طول

المطر هو الحب والرومانسية الفرح والسعادة


بوست جميل تامر

تحياتى

ليلى حسينيقول...

القلوب عند بعضها

ههههه

انا كمان بموت فى المطر

بجد بوست يجنن ياتامر

تحياتى

Tamer Nabil Moussaيقول...

ياسمين

هو فية زى جو المطر

ربنا يخليكى

اشكرك جدااا

تحياتى




Amira



ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جداا

تحياتى

Tamer Nabil Moussaيقول...

ana mean

فعلاا ياصاحبى المطر بيعى لاانسان احساس جميل وقوة دفع الى الامام

اشكرك جداا

تحياتى



مـحـمـد مـفـيـد

واى احساس احساس لامثيل لة

ربنا يخليك

اشكرك جدااا

تحياتى

Tamer Nabil Moussaيقول...

walaa

للشتاء مذاق اخر مختلف ومغاير لما عداه من الفصول والمواسم .. فهو موسم الحب والطهر والخير والدفء الانساني، هكذا اراه .. ولذا احبه وبجنون ربما

فعلاا يا ولاء عندك حق

والمطر وفصل الشتاء يحبة ويحن الية كل عاشق

ربنا يخليكى.

واشكرك جدااا

تحياتى


Ahmed Al-Sabbagh


الف شكر ليك ياعم احمد على كلامك الجميل

ونورت المدونة

تحياتى

Tamer Nabil Moussaيقول...

SaRa

فعلا ياسارونا

بنكون فية حاجة تانية

اشكرك جدااا


تحياتى




mohand


وعليكم السلام

ياريت ياصاحبى

دة كان الدنيا بقى ليها شكل وطعم تانى

ربنا يخليك

تحياتى

Tamer Nabil Moussaيقول...

هانى


انت الاجمل ياريس

منورنى

تحياتى





اجندا حمرا

المطر لية محبين كتير
ولااعتقد فية حد مش بيحبة

ربنا يخليكى تسلمى

واشكرك جدااا

تحياتى

Tamer Nabil Moussaيقول...

تخاريف خاصه

ربنا يخليكى تسلمى

منورة المدونة

تحياتى





مايكل

هههههه

اوعى تبطلها العادة دى

اشكرك جدااا

تحياتى

Tamer Nabil Moussaيقول...

ماما عبير



المطر خير وفى نفس الوقت من راى انة بيعمل عملية

راحة نفسية بداخل الانسان



وانا معاكى فيما قولتى

ربنا يخليكى

تحياتى




شربات


المطر عندى انشودة وقصيدة شعر بحب تكون جنبى على طول

المطر هو الحب والرومانسية الفرح والسعادة


ودة نفس احساسى بية

ربنا يخليكى

تحياتى

Tamer Nabil Moussaيقول...

ليلى حسين

يسلم قلبك

نورتينى

واسعدنى كلامك

تحياتى

الامير سلطان بهنسى سلطان عدو المراةيقول...

كلامك جميل ياتامر

وانا كمان الشتاء والمطر عزيز وغالى عندى


تحياتى

غير معرف يقول...

ايه يا عم تامر الاحساس الرائع دة
انا كمان بحب المطر اوي اوي
ياااااااااااااااااه احساس بجد رائع وانت واقف تحت المطر
على العموم متستعجلش الشتا جاي وقف تحت المطر براحتك محدش هيمنعك

تحياتي ليك وتمنياتي بلحظات ممتعة تحت المطر

Dobaيقول...

المطر ما هو الا نقاء
نقاء داخلى وخارجى

بشعر اثناء نزول المطر اننى فى عالم اخر يمتلىء من كل جوانبه نقاء وخير وحب

سبحان الله
كتاباتك جميلة ومعبرة وخليك مجنون بالمطرة وولا يهمك من اى حد

السنة اللى فاتت كنت بره والمطرة مطرت جامد جدا واصريت انى امشى فيها لغاية البيت حوالى ساة ونص مشى اوقات كانت بتمطر جامد واوقات لا بس عقبال مروحت كنت بشر ميه

تقبل مرورى
هبة

محظوظةيقول...

يامطر رخى رخى على قرعة بنت اختى

ههههههههههههه

جميل اوى ياتامر

انا بحب المطر اوى


تحياتى

محظوظةيقول...

يامطر رخى رخى على قرعة بنت اختى

ههههههههههههه

جميل اوى ياتامر

انا بحب المطر اوى


تحياتى

Tamer Nabil Moussaيقول...

عاشقة الكاريكاتير

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جداااا

تحياتى





لولا


ربنا يخليكى

ايوة كدة التشجيع دة لية عامل اساسى وقوى عليا
اشكرك جدااا

تحياتى

Tamer Nabil Moussaيقول...

Doba

احساس فعلاا جميل اوى الكلام ما يوصفة عايز التجربة زي وزيك كدة

السنة اللى فاتت كنت بره والمطرة مطرت جامد جدا واصريت انى امشى فيها لغاية البيت حوالى ساة ونص مشى اوقات كانت بتمطر جامد واوقات لا بس عقبال مروحت كنت بشر ميه

طيب قالوا ليكى اية فى البيت

وبعيد عن البيت
اكيد كنت فى احلى احساس

ربنا يخليكى

واشكرك جدااا

تحياتى



محظوظة


ايوة رخى هههههههه

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جدااا

تحياتى

Tamer Nabil Moussaيقول...

Doba

احساس فعلاا جميل اوى الكلام ما يوصفة عايز التجربة زي وزيك كدة

السنة اللى فاتت كنت بره والمطرة مطرت جامد جدا واصريت انى امشى فيها لغاية البيت حوالى ساة ونص مشى اوقات كانت بتمطر جامد واوقات لا بس عقبال مروحت كنت بشر ميه

طيب قالوا ليكى اية فى البيت

وبعيد عن البيت
اكيد كنت فى احلى احساس

ربنا يخليكى

واشكرك جدااا

تحياتى



محظوظة


ايوة رخى هههههههه

ربنا يخليكى تسلمى

اشكرك جدااا

تحياتى

shreenيقول...

تامر
الحمد لله
ابتديت الاقى ناس زى بتحب المطر
انت وياسمين وقطه الصحراء ورئيس جمهورية نفسى

الحمد لله
كنت كل ما اقول لحد باحب اقف فى المطر واسمع الرعد واتفرج على البرق يفتكرنى مجنونه

يا اما اسمع
ليه هو انت نفسك تمرضى

انا باروح اسكندريه فى مواسم النوات
واول ما النوة تبتدى
اروح نازله جرى اقف على الشط
الموج يضربنى برذاذه
والمطر يتساقط على
واستمتع انا بدوى الرعد ولمعان البرق

ولما تخلص المطره
او اتبل على الاخر
ارجع البيت
وانا حاسه ان المطر غسلنى من الحزن

الف شكر على تعليقك الرقيق بمدونتى
على بوست
ما بعد همسات
واتمنى دوام التواصل

Tamer Nabil Moussaيقول...

shreen

بالعكس اللى ما يشعر بالمطر ولايحبة ويقرب منة هو اللى مجنون

اشكرك جدااا

تحياتى

الكل يجرى ويستخبى الا انا








بحب المطر ولما ينزل


الكل يجرى ويستخبى الا انا


اجرى علية واستقبلة واغنى لية


واكتب كلام ماحد قالة


قبل منى عن المطر


-------------------------


وفى عز المطر بحب امشى فى الشوارع


تتبل هدومى ما تتبل بيذيد الحب وعمرة ما اقل


تبص الناس عليا تقول مجنون


اقول مفتون وعشقى لية فى قلبى ولو جنون


دة خير ياناس ومش ليا بس دة لكل الكون


--------------------------


فى نزول المطر بأحس بالسعادة والفرح


بأحس انى طير طاير بدون جناحين فوق فى السما


بأحس انى اتخلقت من جديد وليلة المطر ليلة عيد


معايا ولا مش معايا انا بية احساسى وعشقى بيذيد


----------------------------


رغم انى بطبعى بتأقلم على اى فصل


من فصول السنة وبرضى بية ولا برفض وجود لية انما


الشتاء ومطر الشتاء لية معزة


عندى وغالى على قلبنا


-----------------------------

عن الكاتب

Tamer Nabil Moussa الزمان والمكان يتبدلان والفكر والدين يختلفان والحب واحد فى كل مكان /بقلمى انسان بسيط عايش فى هذا الزمان

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

أفكار حرة تامر نبيل