مرحبا بكل الزائرين

مدونتى مدونة عامة الكتابة فيها لاتلتزم بأى قواعد ادبية فهى كتابة بسيطة من القلب الى القلب من دماغى وبقلمى الخشب ت-01225069316

اصدقاء المدونة

الجمعة، ديسمبر 11، 2009

عصابة متوحشة وتجارة فاسدة


هى امراة بلا قلب بلا ضمير بلا رحمة بلا عطف بلا مشاعر واحساس انها صنم ابكم لايرى ولايسمع سوى صوت ومنظرالنقود فهى عبيدة لة لاتستطيع ان تبعد عنة وتحاول الحصول علية بكل الطرق ولو كانت طرق غير شرعية لايهم المهم هو حصولها علية
من سنين فاتت كانت تبيع جسدها لااخرين من محبين ممارسة الرازيلة وظلت تبيع فى جسدها الى كبرت وبيض شعرها وكونت ثرة لابأس بها من تجارتها الفاسدة واصبحت فى هذا العمر الكبير غير مرغوب فيها من الاخرين فخافت وانزعجت وابت ان تسلم لواقع الحياة ومرور قطار العمر بها الى مرحلة لاتستطيع بيع جسدها فية ولاتستطيع الحصول عن طريقة على المال التى تحبة وتعشقة فهى عبد لة

ففكرت فى تحويل تجارتها الفاسدة الى شكل اخر اصبحت تنزل الى الشوارع تصتاد الفتياة الصغيرة والتى لابيت لهم ولااهل ومن هربت من بيت اهلها والكثير من هم فى ظروف صعبة ويتشابهون معها فى حبهم للمال بأى طريقة فأصبحت تملك عصابة نسائية كونتها من الشوارع فالجميع كان فريسة سهلة لها

واصبحت تبيع الفتيات لااخرين وتكسب عن طريقهم الكثير من المال وكبرت تجاراتها الفاسدة واصبح لها انواع مختلفة من الزبائن وكلاا منهم لة طلبات فى الفتاة وكانت تعرض لهم وتنفذ كل ما يطلبون فكل شىء يهون مقابل المال التى تحبة وتعشقة اكثر من حبها لنفسها

ومن يدخل الى هذا الطريق الفاسد المظلم يعمل مايريد الاخرين دون تفكير مدام سيدفع مقابل ما يطلب دخلت منال عالم الفساد من اوسع ابوابة واصبحت لاتبيع اعرض الفتيات واجسادهم بل دخلت فى سرقة الاطفال واخذ منهم الا عضاء

الحيوية فى اجسامهم وترميهم جثث دون اى شفقة او رحمة
ولكن بعد الكثير من البلاغات الى اقسام الشرطة عن اختفاء الاطفال بحثت الشرطة ونشطت الى تم القبض على منال


وعصابتها المتوحشة. ولكن الان كم يوجد فى خارج اسوار السجون من هو مثل منال ويمارس تجارتة الفاسدة اللعينة تحت مسميات كثيرة يخفى بها نشاطة الحقيقيى

هناك 66 تعليقًا:

إبتسامة ملاك يقول...

بسم الله

ناخد اول تعليق

اقرء وارجع

إبتسامة ملاك يقول...

عندما جاء الكتاب الكريم ليعلمنا قال ولا تقربو الزنا لم يقل ولاتزنو لان سبحان الله ربنا يدرك ان قوارب الشىء تؤدى للنهايه اكيد تفهم مااعنى

مات ضميرها وتعلمت كيف تتفنن بالجريمه حتى قسى قلبها واصبح حطام اداه طبيعيه فقط للعمل البيولوجى

صراحة من يفعل الصغيره واجب ان يفعل الكبيره

ولكن الدنيييييييـا دار الفناء ينتظرها عملها فى النهايه وكل يجنى حصيلة زرعه

تحياتى ايها الكاتب

محظوظة يقول...

دى ست شريرة اوى والعياذ بالله منها ربنا يخدها هيا واللى زيها

سلاموزززززززززز

Girls only يقول...

مش معقول تكون انسان ابدا هذة السفاحة المجرمة لها يوم وحساب كبير من ربنا

تحياتى

خواطر شابة يقول...

لاأعرف ان كانت القصة مبنية على وقائع حقيقية ام من وحي خيالك لكن ايا كان الامر فالواقع فيه ماهو أفظع والانسان عندما يبيع نفسه للشيطان يصبح كل شئ منه محتمل وممكن الحدوث وقانا الله واياك من شرار خلقه
تحياتي لك

ريمان يقول...

حسبنا الله ونعم الوكيل

Dr Ibrahim يقول...

فعلا الموضوع دا منتشر اليومين دول جامد
وعادة علنى
واللى ما يشترى يتفرج
وربنا يستر

sookra يقول...

مستر تامر
اهلين ومرحبتين
اولا القسوه اصبحت شىء منتشر جدا
ومن يبيعون انفسهم للشيطان كثيرون
الذنب فى اوله نار وصعب جدا على نفس الانسان ولكن طالما اعتاد ان يفعل هذا الذنب فانه بعد ذلك يراه سهلا وهذا من كثره غضب ربنا عليه
تحياتى وربنا ينجينا كلنا وينجى بناتنا واطفالنا من هؤلاء الذئاب البشريه
مساك بلون قلبك

norahaty يقول...

وكما يقول المثل
ياما فى السجن مظاليم
فكذلك ياما بره السجن مجرمين

mimi يقول...

مستغرب ليه ؟

اللي زي دي موجود وبكثرة في أيامنا دي .. الخبث كتر ..
ربنا يستر علينا وعلي أهلنا
حقا إنها ... علامات الساعة

تحياتي لمشاعرك الصادقة التي نسجت بها توبيك قليل في عدد سطورة وكبير في معناه

Tamer Nabil يقول...

إبتسامة ملاك

كلام سليم ايناس من تعود على الجريمة والفجور اصبحت مثل الدم تجرى فى عروقة

ربنا يوفقك

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

محظوظة

اللهم امين


يسمع منك ربنا محظوظة

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

Girls only

اكيد اختى لها حساب وحسابها عند ربنا كبير

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

خواطر شابة


القصة من دماغى بس اكيد فى الواقع موجودة واصعب واشرس من كدة

والانسان عندما يتستطعم الشر يظل فية الا من رحم ربى

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

ريمان


ازيك ريمان

حسبى الله ونعم الوكيل

ربنا عليهم هولاء الاشرار

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

Dr Ibrahim


عندك ياصاحبى

ربنا يسترها

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

sookra

مراحب سكر كيف الحال

عندك حق عندما يتعود الانسان على الشر يحبة ويقترب منة وعلية غضب ربنا

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

norahaty


عندك حق فيما كتبتى وربنا يعلم بحال كل البشر

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

mimi


عندك حق اصبح الامر منتشر وحب المال اعمى عيون واغلق قلوب وامات ضمير الكثير من البشر

اللهم امين

ربنا يوفقك ويكرمك

مع خالص تحياتى

مي يقول...

فعلا فى ناس مقرفة اوى حتى مش بتتعلم وتحاول تتوب دى بتزيد اكتر
حسبى الله ونعم الوكيل ربنا يحمينا منهم

أميرة علي كوكب مهجور يقول...

بستغرب الناس دي طايقه نفسها ازاي وعايشه كده عادي وضميرهم مرتاح
ربنا مش هيسكت ابدا مهما طال الوقت ع الظلم ده ابدا وحق الناس الغلابه دي في يوم هيرجع والناس اللي زي دي لو مش اتحاسبت في الدنيا ففي اخره

emarketing guide يقول...

جزاك الله كل الخير يا غالي علي المدونه الرائعه

و دي قائمه باهم مباريات اليوم يا جماعه و شكله يوم كروي عالمي

مشاهدة مباراة الأهلى والاسماعيلى بث مباشر
مشاهدة مباراة الاهلى والاسماعيلى
مشاهدة مباراة الزمالك والمصرى
مشاهدة مباراة برشلونة واسبانيول
مشاهدة مباراة ريال مدريد وفالنسيا
مشاهدة مباراة مانشستر يونايتد واستون فيلا
مشاهدة مباراة تشيلسي وايفرتون
مشاهدة مباراة الاهلى والاسماعيلى بث مباشر

Mr.Hazem يقول...

انا سعيد لتواجدك المتواصل بمدونتي البائسة
قلمك يسعدني ويشرفني
وكلماتك تزيدني قوة لاكمال مسيرة التدوين

سيدي
انتا مبدع بكل ما تحمله الكلمة من معاني
يعطيك العافية على مجهودك

دكتور لغة العيون يقول...

بوست واقعى ربنا يسترها علينا كلنا من تجار التجارة الفاسدة

تحياتى

Amira يقول...

مش عارفة اقول اية على ناس بالطريقة دى عايشين على اجساد الاخرين

ليهم حساب فى الدنيا واكبر فى الاخرة

تحياتى

شربات يقول...

حسبى الله ونعم الوكيل

فى كل مؤزى بالطريقة دى

تحياتى

ألآسطى بلية يقول...

الافات الضارة دى انتشرت بطريقة كبيرة فى اغلبية المجتمعات

عايزة وقفة جامدة من اعلى انظمة الدولة لوقف هذا التيار التخريبى

تحياتى

Tamer Nabil يقول...

مي



اللهم امين

عندك حق لاتريد التوبة او الرجوع فقد احبت الحرام

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

أميرة علي كوكب مهجور

الناس دى احبت شر وطريقة وماياتى منة من مغريات ولاتنظر الى اى شىء اخر لادين ولا اى شىء

وزى ما قولتى ليهم حساب

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

emarketing guide

ربنا يخليك تسلم على كلامك

والف شكر على قائمة ماتشات اليوم

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

Mr.Hazem

ربنا يخليك ياحازم

على كلامك الكيب والذى لايخرج الا من انسان طيب ومحترم

واهلا بيك دائما

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

دكتور لغة العيون

اللهم امين


ربنا يخليك

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

Amira


دول ناس بالاسم ولكن اصبحوا فى الواقع شياطين الشر

ربنا عليهم

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

شربات

حسبى الله ونعم الوكيل فيهم

ولكل ظالم نهاية سودة

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

ألآسطى بلية

عندك حق ياصاحبى عايز واقفة كبيرة ضد انظمة الشر والعدوان دى


مع خالص تحياتى

سوبيا يقول...

اول مرة اقرأ بوست يخليني حمد ربنا بجد اني مش من مدينة

بعيدا ف الارياف الحمد لله مفيش النماذج دي
يمكن مفيش المستوى دا من الفقر والاحتياج
او الجريمة
و الفجور

والحمد لله

ربنا يحفظ كل ولادنا وكل اطفال العالم
ويحمي لبلد ويقومها من الحفرة دي

حسن ارابيسك يقول...

العزيز تامر نبيل
تلك التدوينة وتدوينات أخرى لك لمحت فيها قدرتك على شغل وظيفة صحفي قسم الحوادث وذلك لإعادة تشكيل الحدث في شكل قالب صحفي وبالطبع تلك مقدرة خاصة لايمتلكها أي حد
تحياتي
حسن أرابيسك

مجرد انسان يقول...

احنا فى زمن صعب فى بعض الناس عايز تاكل بعضها من اجل الفلوس

ربنا يسترها عليناوطول مافى الدنيا ناس صالحة نقدر نقول لسة الدنيا بخير

مع خالص تحياتى

لسة نونة يقول...

ياربى دة اية دة

مش ممكن تكون انسانة منال دى فى النار وبئس المصير

شكر استاذ تامر على البوست

تحياتى

بنوتة يقول...

والانسان عندما يبيع نفسه للشيطان يصبح كل شئ منه محتمل وممكن الحدوث

ربنا معانا وعلى كل ظالم ومفترى

تحياتى

بنوتة يقول...

والانسان عندما يبيع نفسه للشيطان يصبح كل شئ منه محتمل وممكن الحدوث

ربنا معانا وعلى كل ظالم ومفترى

تحياتى

mohamed ghalia يقول...

فعلا تجارة الجسد ابشع انواع التجارات

$ سهى $ يقول...

عصابة دول شياطين

حسبى الله ونعم الوكيل

تحياتى

Son Neil يقول...

لاحول الله يارب الواحد مش عارف الدنيا جرى فيها اية

بوست مؤلم ولكن اهتامة رائع بة يدور فى الحياة من السلبيات

تحياتى

SaRa يقول...

تجارة الدعارة ليست جديدة رغم تحريم الاديان لها الجديد والذى ارى خطر منة الان تجارة الاعضاء وقتل الارواح الفقيرة من اجل الاغنياء

بوست مميز تامر وربنا يسترها وكل شر يتم السيطرة علية

تحياتى

ماما عبير يقول...

السلام عليكم

حسبى الله ونعم الوكيل فيهم هيرحو من ربنا فين

تحياتى

ليلى حسين يقول...

اللي زي دي موجود وبكثرة في أيامنا دي .. الخبث كتر ..
ربنا يستر علينا وعلي أهلنا
حقا إنها ... علامات الساعة

تحياتي لمشاعرك الصادقة التي نسجت بها توبيك قليل في عدد سطورة وكبير في معناه

الملكة هند يقول...

ناس ظالمة ومفترية

حسبى الله ونعم الوكيل

تحياتى

شمس يقول...

بوست هام يدق باب الانزار من تجارة الدعارة والاعضاء والتى اصبحت منتشرة فى هذة الايام

احيك على البوست

تحياتى

نورألآيمان يقول...

السلام عليكم


لاحول الله يارب


حسبى الله ونعم الوكيل فيهم

لهم يوم حساب عند ربنا سبحانة وتعالة

Tamer Nabil يقول...

سوبيا


اللهم امين

الامر لايفرق بين فقر او غنى بين مدينة او ريف تجار الاعضاء يذبحون كل من يقابلهم

ربنا عليهم

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

حسن ارابيسك

ربنا يخليك تسلم ياصاحبى

اشكرك على كلامك الجميل دة

ربنا يوفقك يارب

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

مجرد انسان

عندك حق فى ناس مستعدة تاكل اقرب الناس ليها من اجل المال ومعاك طول مافى صالحين نقدر نقول الدنيا لسة بخير


مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

لسة نونة


شريرة وفى النار يانونة لانها لاتفعل الا الشر

ربنا يوفقك

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

بنوتة


كلامك صحيح وربنا على الظالمة كلهم

مع خالص تحياتى

ساره يقول...

الله يحمينا من امثالها ويحمي بنات المسلمين ... الله يسترنا ويهدي امثالها الي طريق الحق

تسلم يا تامر على طرح الموضوع

Tamer Nabil يقول...

mohamed ghalia


عندك حق ياصاحبى

ربنا ينتقم منهم


مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

$ سهى $


دة كدة اصبح الشياطن تلميذ عندهم

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

Son Neil

عض الناس اصبحت شريرة من اجل المال ولاينظرون الى اى شىء اخر

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

SaRa


معاكى حق فى كلامك وافرع الشر اصبحت كلها منتشرة وتاكل فى المجتمع

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

ماما عبير

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

ربنا كبير ولابد من يوم لكل ظالم وكما تدين تدان

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

ليلى حسين


امين يارب

كلامك صح ورديت علية فى تعقيب مدونة اخرى

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

الملكة هند


حسبى الله ونعم الوكيل فيهم

ولكل ظالم يوم

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

شمس

اتمنى الظاهرة دى تختفى ويتمسك كل انسان لايعرف الله ويمارسها


مع خالص تحياتى

Tamer Nabil يقول...

نورألآيمان

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة


لكل ظالم يوم

نورتى المدونة

مع خالص تحياتى

وتلومني فيك يقول...

منتديات ليلوز كافيه

شبكة ليلوز كافيه

منتديات وتلومني فيك

شبكة وتلومني فيك

زفات

زفات بدون موسيقى

اغاني بدون موسيقى

كلمات اغاني

زفات

زفات راشد الماجد

زفات حسين الجسمي

زفات محمد عبده

زفات عبدالمجيد عبدالله


نشيد - اناشيد - كليبات أناشيد - محاضرات - القران - أناشيد طيور الجنه

أزياء - فساتين - فساتين اطفال - موديلات - إكسسوارات - عرايس

مكياج - ميك اب - عطورات - تسريحات - خلطات

ديكور - ديكور للمنزل - اثاث للمنزل

أطباق رئيسية - مأكولات - مقبلات - حلويات

ميك آب أدم - أزياء أدم - عطورات أدم

صور إنمي - أفلام إنمي - رسوم متحركه - أفلام كرتون

سينما - مسلسلات - أفلام - مسلسلات رمضان 2009

أخبار المشاهير - صور الفنانين - عالم الفن

زفات - أغاني بدون موسيقى - كلمات أغاني

برامج ماسنجر - سكربتات ماسنجر - برامج msn - ثيمات للماسنجر

صور ماسنجر - صور مسن - إختصارات ورموز للماسنجر

توبيكات ماسنجر - توبيكات ماسنجر ملونه - نكات ماسنجر

برامج الفوتوشوب - صور تصاميم - صور للمصممين - خلفيات للتصميم - تصاميم الاعضاء

خامات - فلاتر - فرش - سكرابز - خطوط - باترن - اكشن - جلتر

سويتش - فلاش - ملفات مفتوحه - دروس فوتوشوب وسويتش

برامج جوال - ثيمات جوال - العاب جوال - موديلات جوال

بلوتوث - Bluetooth - مقاطع بلوتوث - نغمات جوال

رسائل SMS ـ رسائل MMS - مسجات mms - وسائط أغاني

برامج - برامج الحماية - برامج الملتميديا - برامج الصيانة

العاب كمبيوتر - العاب أكشن - العاب PC كمبيوتر