مرحبا بكل الزائرين

مدونتى مدونة عامة الكتابة فيها لاتلتزم بأى قواعد ادبية فهى كتابة بسيطة من القلب الى القلب من دماغى وبقلمى الخشب ت-01225069316

اصدقاء المدونة

الاثنين، ديسمبر 05، 2011

مصر هتفضل ام الدنيا

مصر هتفضل ام الدنيا
مصر هتفضل بلدى الحلوة

بروحى احميها بروحى افديها
هيا الاصل وانا الصورة

والنهاردة بقلبى بقولها
من غيرنا ياشباب هيصونها

ويلا بينا ايدنا فى ايدها
نرفع راية مصر الحرة


صوت الحق عايش فى بلادنا
ديما عايش مش هيموت

والخير فيها مش هيسبها
مهما تمر ايام هتفوت

ويلا بينا كدة ايد واحدة
نرسم اجمل ضحكة وفرحة

ونعلى ونبنى فى بلدنا
ونحميها من العين الحاسدة



اغنية لمصر ام الدنيا


كلمات/ تامر نبيل موسى


هناك 11 تعليقًا:

مصطفى سيف الدين يقول...

نعم ستظل أم الدنيا رغم انوف الحاقدين
رائع اخي العزيز
تحياتي

nouusaelmasria يقول...

اللهم احفظ مصر والمصريين،شكرا على الكلمات الجميلة
تحياتى

نور يقول...

نعم .. مصر هتفضل ام الدنيا

حمالك الله يا مصر

هبة فاروق يقول...

مصر حتفضل ام الدنيا
مصر حتفضل غاليه علينا
رائع يا تامر تسلم ايدك

ورود يقول...

حب الوطن اجمل وألذ حب.فبعد وطني .مصروسوريا ولبنان وتونس الكل وطني .
دم محبا لوطنك فذاك حب معينه لا ينضب.
مصر ام الدنيا والمغرب ابوها يا اخي
دمت مميزا

Tamer Nabil Moussa يقول...

مصطفى سيف الدين


الله يخليك اخى مصطفى

منور المدونة

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil Moussa يقول...

nouusaelmasria


اللهم امين

ربنا يخليكى نوسة

منورة المدونة

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil Moussa يقول...

نور

اللهم امين

منورة نور المدونة

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil Moussa يقول...

هبة فاروق


الله يخليكى هبة

تسلمى

منورة المدونة

مع خالص تحياتى

Tamer Nabil Moussa يقول...

ورود

اهلا ورود

ربنا يخليكى

منورة المدونة

مع خالص تحياتى

محمد نبيل يقول...

يا مصر أنا ابنك ..
راجعلك ..
أنا محمد وأحمد ومينا ووليد


أنا ابن أرضك سَمَاكِ ..
جبالك سهولك ..
والوادى الجديد


أنا ابنك حبيبك ..
أنا ابن سينا وابن بحرى ..
وابنك فى الصعيد

أخى تامر ..

أحييك على هذه المشاعر الوطنية الجميلة وأتمنى أن تتفضل بالتعرف على بقية مشاعرى عن مصر ورأيك فيها:

http://marketingandmedia.blogspot.com/2011/06/blog-post.html

أشكرك على زيارتك الكريمة وتعليقك الراقى.