مرحبا بكل الزائرين

مدونتى مدونة عامة الكتابة فيها لاتلتزم بأى قواعد ادبية فهى كتابة بسيطة من القلب الى القلب من دماغى وبقلمى الخشب ت-01225069316

اصدقاء المدونة

الخميس، سبتمبر 05، 2013

شعرى طويل وانا حرة فية







اشا منديلا من جورجيا شعرها طويل لدرجة انة تقيل عليها وضربت بة الرقم القياسى فى اطول شعر واتقل كمان وزنة 42 رطلاا و55 قدما ورغم التحذير من الاطباء ليها لان طول وزن شعرها هياثر على العمود الفقرى وممكن يجيب ليها شلل ولكن هى تحب شعرها ولاتريد قصة نهائيا متحملة كافة الاضرار







شعرى طويل وانا حرة فية

خيفيف تقيل امورة بية

ياعين حسادى والشعر الاقرع والخفيف

كبة فى عينهم انا اشا وشعرى هفضل بية

هناك 8 تعليقات:

رحاب صالح يقول...

والله معاها حق
انا ندمت جدا بعد ما قصيت شعري
كنت بضايق عشان مش بعرف اسرحة وبيضايقني ف الغسيل
وبيكلفني شامبو زيت كتير
رجعت اندم اشد الندم بعد ما قصيته
وعلي فكرة كل الستات اكيد بيحسدوها وبتمنوا يكونوا مكانها :)

Tamer Nabil Moussa يقول...

اكيد شعر المرأة تاج فوق راسها رحاب لكن بالشكل الطويل دة مش ممكن خصوصا انة لة اضرار

بس نرجع نقول دة حرية وكل انسان حر فيما يفعل

منورة المدونة

مع خالص تحياتى

well يقول...

تامر نابيل
...
المقصود من اللى هى بتعمله الشهرة ليس اكثر
..
تحياتى

شمس النهار يقول...

:))
يااهلا يااهلا

ضحكتني
المهم انك رجعت بلوجر

Tamer Nabil Moussa يقول...

well

مش ممكن شهرة دة بتربية من 25 سنة

منور المدونة


مع خالص تحياتى

Tamer Nabil Moussa يقول...

شمس النهار

ياهلا بيكى شمس

ربنا يخليكى تسلمى

منورة المدونة


مع خالص تحياتى

يا مراكبي يقول...

إحم

طيب غيَّر موضوع الشعر ده

راعي "شعوري" يا أخي :-)

سما عوض يقول...

شركة بيت الاحلام للتنظيف

شركة كشف تسربات المياة بالدمام


شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة مكافحة النمل الأبيض بالدمام

شركة مكافحة حشرات بالدمام