recent

آخر الأخبار

recent
recent
جاري التحميل ...
gohaynaيقول...

اخير ظهرت يا ابني

انا فقدت الامل بجد

ليه كدا يا تامر
بجد عملت فراغ كبير جدا

كلنا بيعدي علينا اوقات بنكون تايهين من نفسنا

ومحتاجين اننا نعيد حسابتنا في الحياه من اول وجديد

ودا بياخد وقت اكيد

بس اهم حاجه اننانعيدها صح ونكون كسبانين ان شاء الله

بتمني تكون بالف خير وسلامه

ويارب لما ترجع وتفتح المدونه وتكتب فيها جديد تقولي يا تامر

متغبش علينا كتير لو سمحت

تحياتي ليك

غير معرف يقول...

حمدلله بالسلامه تامر ضوء القمر

smraa alnilيقول...

يااه اخيرا
طب طمنا عليك وقولنا ايه اخبارك
بس مش تغيب الغيبة دي تاني
والله كنت بدئت اقلق عليك
وتعالي بقي اكتب افكارك تاني
ونور في المدونات زي الاول

بجد مفتقداك

walaaيقول...

يا سيدي الف حمدالله ع السلامة .. والحمد لله رب العالمين انك بخير ..

اقولك اكتب عن بداية جميلة جديدة .. بداية ما بتمحيش الماضي لكن بتحاول تستفيد منه ومن ايامه وتجاربه الصعبه منها قبل الحلوة .. بداية بتضيف للانسان مزيد من الايمان ومزيد من الامل

بس انت بخيل يا تامر ..؟؟ طب كنت اكتب حرف ولا حرفين يطمنونا عليك
;)

بهزر واللهي .. في انتظار جديدك هنا اتفقنا يا فندم .. و نورت مكانك عن جد والله

michealيقول...

ألف حمد الله ع السلامه

أميرةيقول...

حمدالله ع السلامة

معنى انك رجعت يبقى نطمن عليك ان الاكتئاب زال مش كدة والا ايه

ربنا يوفقك

غير معرف يقول...

تصدق إني أنا كمان كنت غايب شهر كامل عن المدونة و لسة فاتحها امبارح

القلوب عند بعضها

ههههههههههههههه

تحياتي يا أستاذ تامر

Bossyيقول...

السلام عليكم

حمد لله علي السلامه
ويارب تكون دلوقتي بخير

لو الانسان استسلم لاي حاله بتعدي عليه اكيد هيتعب
لازم تقدر تتغلب علي اي حاله تعدي عليك ومش لازم تاثر عليك
لازم تكون اقوي منها
اتمني ان تكون بخير
ومستنين افكار تكتب عنها من جديد

The Alienيقول...

دا بيحصل كتير
وفترة إبتعاد بتكون مفيدة
أتمني تكون بخير
وترجع تكتب تاني قريب

تحياتي

S H A Hيقول...

عودا حميدا

غير معرف يقول...

اطلع بقى يا عم تامر و الله وحشتني كتاباتك يا عم

admelmasryيقول...

شاركنا فى المدونة الجديدة (فى العتمة) الفكرة هى تحويل هذه المدونه لديوان شعر خاص بكل الشعراء المدونين الجادين فعلى القادرين على صياغة معنى جديد باسلوب راقى يساعد على تصفية الكم الهائل من مراهقى الكلمة... الدعوة مفتوحة و رجاء اضافة لينك لهذة المدونه فى مدونتك

Diyaa'يقول...

حمد الله علي سلامتك ومتعملهاش تاني

أجدع واحد في الشارعيقول...

اولا الف حمد على السلامة

كلنا كده يا باشا بيجى علينا فترة ملل وقرف من اللى بنعمله

عودة كريمة

ماذا اكتب وماذا اقول؟

ماذا اكتب لكم وماذا اقول؟
فترة كبيرة ابتعدت فيها عن التدوين
لااعرف السبب سوى شعورى بحالة ملل واكتئاب قتلت بداخلى حاجات كتير حلوة وحاجات كتير جوايا بحبها ومنها التدوين
كان لازم ابعد عشان افكر واحاول اخرج من اللى انا فية وارسى واجد مرسى ارسى علية يمكن اكون فشلت بعض الوقت ونجحت فى وقت اخر ولكن حاولت دون استسلام
-----------------
انا بشكر جميع الاصدقاء اللى كتبت وسألت عليا هنا فى المدونة واللى اتصل بيا بالموبيل
انا اشكركم من كل قلبى وربنا يديم المحبة والمودة بينا طول العمر احلى ناس
انا مش هقدر اقول اسماء عشان مش انسى حد ويزعل وانا نقدرشى على زعل احلى ناس منى
ان شاء الله قريبا تعود الكتابة بالمدونة
مع خالص تحياتى

عن الكاتب

Tamer Nabil Moussa الزمان والمكان يتبدلان والفكر والدين يختلفان والحب واحد فى كل مكان /بقلمى انسان بسيط عايش فى هذا الزمان

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

أفكار حرة تامر نبيل